Från lekman till fotograf.

Syftet med denna blogg är att kontinuerligt, publicera bildmaterial. Detta för att utveckla mitt bildskapande, och förbättra mitt hantverk som fotograf.

De gula tulpanerna....

Hej..här kommer en påskhälsning från norr..ha det bra.../Stefan

Added 2026-04-01 14:25 | Read 221 times. | Permalink
Glad Påsk Stefan!
/per-erik