Från lekman till fotograf.

Syftet med denna blogg är att kontinuerligt, publicera bildmaterial. Detta för att utveckla mitt bildskapande, och förbättra mitt hantverk som fotograf.

Stök i köket...

Det är inte ofta jag plockar fram vidvinkeln, men idag kände jag för att byta 50:an mot ett 20mm objektiv, som omväxling. En annan grej som jag testat på sistone är att köra kameran i manuellt läge men med auto iso. Det är väl inget unikt med det, men det funkar bra när man fotar i befintligt ljus. Kan rekommenderas... 

Added 2026-04-03 11:32 | Read 234 times. | Permalink