Från lekman till fotograf.

Syftet med denna blogg är att kontinuerligt, publicera bildmaterial. Detta för att utveckla mitt bildskapande, och förbättra mitt hantverk som fotograf.

Dagens bild...

Det blev ett porträtt till...vilken gillar du bättre? Färg eller svartvitt..

Added 2026-04-23 13:19 | Read 231 times. | Permalink
Så fint du porträtterat honom, jag gillar den i färg mest.
/Carina
Mycket fint porträtt, jag föredrar den i färg! Hälsn/Per
Vanligtvis hade jag svarat svartvitt, men denna gång säger jag färg och det är en fin bild där han poppar ut från bakgrunden.
Stefan