Från lekman till fotograf.

Syftet med denna blogg är att kontinuerligt, publicera bildmaterial. Detta för att utveckla mitt bildskapande, och förbättra mitt hantverk som fotograf.

I väntan på sommaren.....

Blombild från tidigare...

Added 2026-05-16 16:23 | Read 180 times. | Permalink
Roligt att se lite andra bilder av dig än bilder tagna med blixt.. För jag antar att den här är tagen utan blixt eller..

Den här bilden är bra med icke-störande bakgrund.
/Tomas
Svar från Stefan Sundqvist 2026-05-18 16:42

Nix, ingen blixt...